Wie zijn wij?

Wij zijn Studievereniging Memos, dé studievereniging van Fontys Sport en Bewegen Eindhoven !

Wij zijn trots op onze school en op sporten. We doen graag dingen samen en zorgen daarmee voor saamhorigheid binnen de school. We verenigen mensen met dezelfde interesses en zorgen uiteraard voor veel plezier. Ook zorgen we dat de studenten meer komen te weten over het werkveld waar ze terecht komen en zijn dus ook bezig met een stukje educativiteit. Wij helpen de mensen binnen de school elkaar te leren kennen, zodat iedereen elkaar kan helpen met de studiestof.

Wij als bestuur zijn trots, S.V. Memos uit te mogen dragen en om in de komende jaren te zorgen voor nog meer groei en vooruitgang! Deze site is natuurlijk een van de voorbeelden, maar we willen jullie hierbij ook niet vergeten. Heb je ideeën voor een nog betere studievereniging, mis je iets, wil je wat kwijt of heb je een gaaf verhaal te vertellen, laat het ons dan weten.

Geniet van de vernieuwde site en vergeet vooral ons niet te liken op Facebook, Instagram en Snapchat en jezelf in te schrijven als lid, zo blijf je altijd op de hoogte en geniet je van de vele voordelen van de studievereniging!

Namens het bestuur,

Tot Memos!

Stamkroeg

Cafe Costa is gevestigd op het Stratumseind 31 en staat bij velen bekend als een gezellige kroeg met geweldig personeel. Sinds 2022 zijn zij onze trotse sponser en zorgen zij er, met ons, voor dat we de leukste activiteiten neer kunnen zetten! Vele van jullie zullen dit Café tevens kennen van de intro. Zonder Costa geen Memos. Voel je altijd welkom om binnen te wandelen. Hier is voor iedereen plek!

De gezelligste kroeg van Eindhoven is al jaren onze uitvalsbasis voor onze feestjes, maar ook tijdens de intro. Samen met dit team zorgen wij voor veel stapplezier voor onze leden, met genoeg leuke acties en kortingen.

Veel medewerkers zitten of zaten ook op Fontys Sporthogeschool. Dus zoek je nog een leuke bijbaan ga dan snel naar de site van Café Costa