Tickets

Koop via onderstaande link de tickets voor het kerstgala

Nu beschikbaar:

Earlybird Memosleden (€10,-)

Earlybird + Memos lidmaatschap (€25,-)

Earlybird (€12,50)

Algemene voorwaarden kerstgala

Studievereniging Memos

Datum evenement: 12-12-2019

In onderstaand document staan voorwaarden opgesteld waarvan Studievereniging Memos verwacht dat bezoekers van het evenement hier van op de hoogte zijn en deze nastreven.

1.       Verdovende Middelen

1.1. Bezoekers van het evenement dienen géén verdovende middelen (harddrugs) met zich mee te brengen naar het evenement. Worden deze toch gevonden of geconstateerd, dan worden deze afgepakt en vernietigd en wordt de toegang tot het evenement geweigerd.  De bezoeker krijgt dan het aankoopbedrag van het gekochte ticket niet retour. De politie wordt ten alle tijden ingeschakeld.

1.2.Bezoekers mogen tijdens het evenement niet onder invloed zijn van harddrugs. Wordt dit toch geconstateerd, dan wordt de bezoeker van het evenement verwijderd. De bezoeker krijgt het aankoopbedrag van het gekochte ticket niet retour.

2.       Gewenst gedrag

2.1.Alle bezoekers van het evenement dienen zich naar behoren te gedragen. Onderstaande regels omschrijven het gewenste gedrag vanuit de organisatie van het evenement;

2.1.1.       Bezoekers dienen geen vechtpartij te veroorzaken of hier aan deel te nemen. Wanneer dit toch gebeurd wordt de bezoeker van het evenement verwijderd. De bezoeker krijgt het aankoopbedrag van het gekochte ticket niet retour.

2.1.2.       Bezoekers dienen geen verbaal of fysiek geweld te uiten naar andere bezoekers of de organisatie. Passend bij de ernst van het voorval wanneer dit toch gebeurd, wordt besloten of de bezoeker van het evenement verwijderd zal worden. De organisatie van het evenement heeft hier het laatste woord in. De bezoeker krijgt bij verwijdering het aankoopbedrag van het gekochte ticket niet retour.

3.       Alcohol

3.1.Tijdens het evenement is het mogelijk om alcohol te kopen. Dit is alleen toegestaan bij bezoekers boven de 18 jaar. Dit wordt gecontroleerd door middel van bandjes die de bezoeker bij binnenkomst krijgt.

3.2.Wanneer een bezoeker onder de 18 jaar alcohol consumeert of probeert te kopen, krijgt deze eerst een waarschuwing. Wanneer deze bezoeker de regel nogmaals overtreedt wordt de bezoeker van het evenement verwijderd. De bezoeker krijgt dan het aankoopbedrag van het gekochte ticket niet retour.

4.       Consumpties

4.1.Gedurende het evenement zijn er consumptiebonnen te koop, welke in te leveren zijn voor verschillende drankjes.

4.2.Bovenstaande consumptiebonnen zijn zowel met pin als met cash af te rekenen.

4.3.Consumpties dienen binnen geconsumeerd te worden. De glazen mogen het evenement niet verlaten.

5.       Beeldmateriaal

5.1.Gedurende het evenement zal er een fotograaf aanwezig zijn, welke zowel portretfoto’s als sfeerfoto’s zal maken. Deze foto’s zullen via de sociale media kanalen van SV Memos naar buiten gebracht worden. Bij betreden van het evenement gaat de bezoeker akkoord met het feit dat het mogelijk is dat de bezoeker op beeld word vastgelegd.

5.2.Wanneer er na het evenement een foto online komt waar een bezoeker niet akkoord mee is, dient de bezoeker dit te communiceren naar svmemos@fontys.nl. De organisatie van het evenement zal er dan voor zorgen dat deze foto verwijderd wordt.