Eetcafé SPijker

Eetcafé Spijker is de belangrijkste sponsor van SV Memos en tevens ook de stamkroeg waar alle feestjes en borrels al jarenlang worden gehouden. Dé place to be dus!

Eetcafé Spijker is gevestigd op het Stratumseind 17-21 en staat bij velen nog in het geheugen gegrift als de nostalgische ijzerwarenhandel ‘Het Spijkertje’. Met de eet functie sluit de horecazaak zich aan bij de toekomstvisie van Stratumseind en verbreedt men het aanbod voor de consument; het uitgaansgebied gaat zich richten op een ieder die jong van geest is en daarmee focust Stratumseind zich op alle momenten van de dag.

De gezelligste kroeg van Eindhoven is al jaren onze uitvalsbasis voor onze feestjes, maar ook tijdens de intro. Samen met dit team zorgen wij voor veel stapplezier voor onze leden, met genoeg leuke acties en kortingen.

Veel medewerkers zitten of zaten ook op Fontys Sporthogeschool. Dus zoek je nog een leuke bijbaan ga dan snel naar de site van Eetcafé Spijker

eetcafespijker.nl/vacatures/

Location